środa, 25 lutego 2015

~*~We Love Games~*~

Ostatnimi czasy Mam zwiechę i to dosyć niezłą ^^ 
Więc dla pobudzenia weny grywam sobie jak za dawnych, zajebistych czasów :) 
I coś Mnie tak tchnęło by podzielić się choć kilkoma grami, w które zajebiście Mi się grało, gra i grać będzie!
Czasem wydaje Mi się, że My dziewczyny jesteśmy kojarzone tylko przez mode, make up, tipsy, masakry i inne pierdółki, a to guzik prawda no nie? :)
Wśród Nas jest pełno Game'erek(Napisałam jak słyszałam^^) :P
No dobra, ale do rzeczy!
Poniżej przedstawiam gry, z którymi najlepiej mi się kojarzy sama przyjemność grania :)

~†~"Venetica"~†~

No bo kto nie kocha lasek jako głównych bohaterek gier i to jeszcze tak zabójczo uroczych i nieobliczalnych ;3

~†~"World Of Warcraft"~†~

Pomimo, że trza płacić co miesiąc czy tam co ileś dni to i tak warto choć raz odwiedzić świat WOW'a. Chociażby dla samej zabawy toczenia wojny pomiędzy Alliansami a Hordą^^ Osobiście wolę Hordziaków a w nich Blood Elfy :P Choć ostatnimi czasy gram po stronie Alliansów ^^

~†~"Neverwinter"~†~

Tu by można było sie wiele rozpisywać na temat lagów, które iście mnie wkur*...wkurzają^^ Jednakowoż i tak gra jest zajebista a już na bank większa i bardziej rozbudowana możliwość stworzenia postaci ^^ Serio uwielbiam się bawić w tworzenie :)

~†~"Dragon Age"~†~

Gram od nowa i potwory Mnie gnębią^^ Tak jeszcze nie przeszłam -,- Jednak na razie absorbuje mnie inna gra, ale to na koniec ^^

~†~"The Sims"~†~

Jak jest tu ktoś, kto ani razu nie grał w Simsy, to niech od razu stąd idzie, bo nie ma tu ze Mną o czym rozmawiać. Ale tak na poważnie, kto nie tworzył miasteczek pokroju "Silent Hill", nie zabijał Simsów topiąc ich lub głodząc, nie sfatał ich z różnymi dziwolągami lub najzwyklej w świecie nie tworzył specjalnie powaleńców by się lepiej poczuć lub mieć powód do śmiechu? :) Nie ma tu chyba takiej osoby, która by choć raz nie korzystała z różnych kodów a już z pewnością takich by zdjać cenzurkę^^ :)

~†~"The Suffering(1i2)"~†~

Bestiariusz iście zajebisty tak samo jak cała fabuła gry:) Gościu "zbratał" się z demonem przez co sam stał się jako tako jego pokrojem, w wyniku czego zabił nieświadomie, by trafić do więzienia i tam piać od nowa:) Mając za wrogów za równo strażników jak i potworki ^^ Sam pomysł na potwory był zarąbisty, każdy potwór odnosi się do innego sposobu śmieci, moim ulubionym stworkiem był i jest:

~†~Slayer~†~

Kto nie lubi grać w deszczowe dni lub noce?^^ 
Kto nie lubi wyżywać się na wrogach w grach?^^

Na koniec coś w co obecnie się "bawię". 
Z małym bonusikiem, specjalnie dla Was :)

~†~"Sacred 2"~†~



Jak na razie gra mi się strasznie podoba i wciągnęła mnie bez reszty^^ Resztę będę mogła powiedzieć jak juz sie dość w nią nagram:) Ale już same komentarze postaci z gier są genialne rzecz jasna o ile sobie ustawisz by te komentarze były zawsze ^^ 

A tutaj Bonusik! 
Ci co grają, na bank znają :)

~†~"Blind Guardian - Sacred Worlds"~†~

"War it's now or never,
We shall stand togheter
One by One
This world is sacred!"

Niechaj Ciemność rozjąśni Wam drogę. a Światłość przesłoni umysły.
Vampire Girl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz