niedziela, 18 stycznia 2015

~*~WIELKI POWRÓT~*~

Dacie wiarę, że blog ma już prawie 4 lata? Jak dla mnie jest to bardzo szczególne osiągnięcie. Tak jak już kiedyś wspomniałam zamierzam zmodernizować jego działanie na tyle by był on ciekawy nie tylko dla Polaków, władających polską mową, ale również dla tych, którzy zostają na dłużej i nie do końca zapewne rozumieją. 
Dlatego też prócz krótkich filmów, zdjęć, wierszy, piosenek i czego tam jeszcze Wasza i Ma dusza zapragną, posty będa dodawane również w języku angielskim tak by troszku urozmaicić :) (Tak dla mnie jest to szansa, by podszkolić się w języku angielskim :) Jednakowoż będę pisała wtedy dłużej i wolniej:P) A dodatkowo poparwię wersję audio z "Lipnego Dnia Końca Świata" , żeby zostały same najlepsze kawałki, plus bonus :)
To tyle na wstepie, a teraz:

~†~Oto Ja~†~

Uwierzcie ciężko znaleźć moje zdjęcie, które by mi się podobało :P

Od dzisiaj posty będą poprawiane tak by również(w miarę moich możliwości) były w języku angielskim :) Taki tam ukłon w stronę anglo-języcznych :P
Hmm...co by tu jeszcze?
A no tak!

Ja Vampire Girl dziś pierwszy raz odpowiem na Wasze pytania co do Szkoły Śmierci oraz mojej osoby.:) Do północy możecie je wymyślać i pisac poniżej w komentarzu a w jutrzejszym poście poznacie odpowiedzi na nie :)

Zatem:

Niechaj Ciemność rozjaśni Wam drogę, a Światłość przesłoni umysły.
Vampire Girl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz