wtorek, 20 stycznia 2015

~*~Blask Ciemnieje~*~

Tak na wstępie, powiadamiam, iż niestety, ale nie uda mi się codziennie wpisywać nowych notek. Chyba że miałabym Was zawalać teledyskami, ale to nie o to chodzi. :P Tak, więc posty będą się pojawiać, abstrachując, od dzisiaj w każde Wtorki, Piątki i Niedziele, ponieważ wtedy najdogodniej jest znaleźć choć chwilę.
W Piątek notka wyjątkowo pojawi się w godzinach porannych, gdyż, ponieważ, bo wybieram się na bal :) Nareszcie ^^ Zatem Niedzielny Post obejmować będzie tematykę balów/bali nie tylko tych współczesnych :P

~†~A teraz~†~

Byłam młodą niedoświadczoną dziewczyną, urabiającą się po łokcie w przyziemnych sprawunkach. Nie wiedziałam jaka będzie moja przyszłość, obawiałam się jej. Zapewne przez to nie mogłam rzucić roli posłańca. Całymi nocami biegałam od domu jednego Nieśmiertelnego do drugiego. I tak przez ostatnich kilka lat. Nie miałam pojęcia co mnie czeka w niedalekiej przyszłości, która miała mnie odwiedzić w 13 dzień miesiąca, na moje nieszczęście był to piątek 13-go...

Pełny wpis już w Piątek. :) A tymczasem pochwalcie się swoimi relacjami z balu, obojętnie jakiego, bo być może Wasze opowieści znajdą się w Niedzielnym Pościku.

Niechaj Ciemność rozjaśni Wam drogę, a Światłość przesłoni umysły.
Vampire Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz