piątek, 23 stycznia 2015

~*~Puszek~*~

Miał być dzisiaj kolejny post z cyklu, historyjek, ale walić to! Wstałam dziś rano i pierwsze co zrobiłam to podeszłam do okna. 
Ha! Najpierw pomyślałam, że spoko i tak będzie ten sam widok... 
A tu!

!ŚNIEG!


!SNOW!

!NEIGE!

!SCHNEE!

Niby nie lubię śniegu, z tego względu, że zawsze muszę wtedy być w lub iść do szkoły, ale taki widok jest przepiękny:P Śnieżek... 
To kto z Was idzie ze mną na sanki? 
Ewentualnie "Ulepimy dziś bałwana"

Powiedzcie co najbardziej lubicie w śniegu?

A! I byłabym gotowa zapomnieć :P Zauważyłam, że nie bardzo lubicie pisać komentarze, może bo Wam sie nie chce albo coś, ale udostępniam Wam możliwość pisania do mnie maili albo wiadomości na GG jak ktoś takowe posiada:P Jakbyście chcieli o coś zapytać lub czymś się podzielić ze mną *,* 

E-mail : MarionleOszonte@wp.pl
GG: 13330556

Także czekam :P

Niechaj Ciemność rozjaśni Wam drogę, a Światłość przesłoni umysły.
VampireGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz