czwartek, 15 sierpnia 2013

~*~Promocja 1850~*~

   Witajcie moi drodzy Uczniowie. Dzisiaj tak szczególnie.:) 
Ostatnimi czasy przeglądałam blogi(tak interesuję się cudzymi) i natrafiłam na blog mojej przyjaciółki... 
Może i dopiero się rozwija, ale każdy z blogerów wie, że początki są najtrudniejsze. Dlatego też na 1850 wejść na mojego bloga, postanowiłam zrobić coś nietypowego i rozpocząć promocję Jej bloga. To dopiero pierwszy raz, więc liczę na poparcie, ale jednocześnie daję Wam możliwość wybrania tematu następnej notki. Daję na to dwa tygodnie tak by zakończyć "Wakacje 2013" wielką bombą i pokazać jak dobrze można się bawić podczas skromnych dwóch miesięcy laby.

To jest link do bloga, którego od tej pory będę promować :)
   Mały wstęp... Jest to blog mieszczący w sobie całą inwencje twórczą oraz chęci pewnej studentki, która zakończyła swoją licealną drogę, wieńcząc ją tym oto blogiem. Wariatka z Patelnią to interaktywny blog dzięki, któremu Wy też możecie zdecydować o czym Autorka bloga mogłaby jeszcze napisać. Niedługo stuknie jej 400 wejść, więc żeby dobić do 500 będzie potrzebować pomocy, a być może zaszczyci ją czymś nowym :P 

Niechaj Ciemność rozjaśni Wam drogę, a Światłość przesłoni umysły.
Vampire Girl

1 komentarz:

  1. świetny blog <3 wpadnij do mnie i zaobserwuj jak Ci się u mnie spodoba ;D http://agrestaco6.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=6

    OdpowiedzUsuń