środa, 3 czerwca 2015

~*~Co było?~*~

Wiem, wiem...
Zaniedbałam Was tu troszku...
Jednak sorki, ale Brain powoli dochodzi do siebie po maturze...
Taaak, taak, tak... 
Brain Reloading pełną parą wrze :)

~†~Co działo się u Mnie ostatnio?~†~

No więc...
Zacznijmy od początku :>

Maj:

Majówka tj. opierdalanie się przed maturą i osłuchiwanie się no np. z angielskim :)

Matura tj. łażenie do szkoły w celu udowodnienia, że oświata ma Nas za kompletnych debili nie umiejących prymitywnych rzeczy.

Moja 19-stka i zajebista impreza ever, uwieńczona gorączką i zarąbistymi zakwasami :)

Ogarnięcie, iż są jakieś zmiany w moim kierunku studiów, patrzcie Moje obmyślanie, czy na bank iść właśnie na ten. :)

~†~Fundacyjny Dzień Dziecka~†~

Tu się troszku rozpiszę...
Nie chwaląc się jeździłam konno, co swoją drogą bardzo lubię, ;3 Maziałam dzieciom mordki, co w efekcie było tym, iż Mój, namalowany na twarzy dziecka, koń wyglądał jak kot bez wąsów ^^ Były również motylki, Batmany, świnki, kotki, Spidermany i kwiatki a nawet Tygrys i Złoty Gepard ;>
Wiecie co otrzymałam w ramach Dnia Dziecka? :)

~†~Mój Mały Niedźwiadek~†~


Działo się jednym słowem :)

Czerwiec:

Ten to za obfitował w nowe glaniaki i fajny wypad na gorąca czekoladę *_* 
Być może wstawię tu kilka zdjęć z sesji w nowych nabytkach :)
Ale to jeszcze nie teraz ^^
Cierpliwości :)

Tymczasem nacieszę się tymi najdłuższymi w życiu wakacjami, no chyba, że skończę na bezrobociu, a w tym kraju jest to przerażająco zbyt łatwe :) 

Najpewniej tez dużo tu zrobię.
W planach mam:

*Skończenie malunku na ścianie siostry
*Rozpoczęcie vlogowania ^^
*Kilka sesji 
*Film
*Woodstock, kcecie się przywitać śmiało można podchodzić, o ile rzecz jasna Mnie znajdziecie :)
*Imprezy i wypady z paczką
*Moderowanie Szkoły Śmierci :P

I co najważniejsze

WYPOCZYNEK! ;>

Niechaj Ciemność rozjaśni Wam drogę, a Światłość przesłoni umysły.
Vampire Girl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz